سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه حکیمی برای رهنمایی نیافت، هلاگ گشت . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
شنبه 86 شهریور 31 , ساعت 3:5 عصر

اخر هفته همه دنبال یانگوم جان می گردند. مهمانی که باشند سراغ کنترل تلوزیون را می گیرند و از نیم ساعت قبل از پای شبکه دو تکان نمی خورند. حتی پیام های بازرگانی وسط فیلم هم که باشد کانال را عوض نمی کنند که شاید یک سکانس از دست برود. زن ها که جای خود، خیلی از مردها هم طرفدار سینه چاک یانگوم شده اند(!).

از یک ماه پیش هر هفته یک ایمیل می آید که دی وی دی زبان اصلی یانگوم با قیمت استثنایی، یانگوم بدون سانسور، یانگوم با پشت صحنه، یانگوم اصل و ... . یکی نیست فکر کند فیلم زبان اصلی یانگوم به چه درد من و شما می خورد. اصلا از هر چند تا ایرانی یکی ژاپنی و چینی بلد است که فیلم زبان اصلی یانگوم به دردش بخورد؟ یکی نیست وسط این گیر و دار بگوید یانگوم هم مگر اصل و غیر اصل دارد؟ توی مجله ها زندگی نامه یانگوم، افسر مینجانگو (اگر درست نوشته باشم)، بانو چویی و ... صفحه ها را پر کرده. بلوتوث موبایلتان را اگر دو دقیقه توی مترو روشن بگذارید البوم همه عکس های یانگوم نصیبتان می شود.

کنار همه این ها صدا و سیما روی همه را کم کرده، یک تیم فرستاده ‍‍ژاپن (چین، کره،‌افغانستان، یکی از همین کشورهای چشم بادامی) یانگوم را گیر آورده اند و باهاش مصاحبه کرده اند. عید فطر قرار است تلوزیون مصاحبه را نشان بدهد. عجب عیدی می شود عید فطر امسال برای ایرانی ها.

 * سلیقه مردم است دیگر، کاری نمی شود کرد. بگوییم از فلان چیز خوشتان نیاید؟! طرح ارشاد نیست که...



لیست کل یادداشت های این وبلاگ